Let's Swoard! Sunday 13 december Snowworld Landgraaf

Meet the others / Rencontrez les autres / Incontra gli altri / Treffen Sie die anderen

Moderators: fivat, rilliet, tali, Arnaud, nils, joemzl, Petr, Silber, Alex

User avatar
Roelh
Rank 4
Rank 4
Posts: 63
Joined: Thursday 28 February 2008, 7:40
Location: The Netherlands
Contact:

Post by Roelh » Monday 15 February 2010, 14:31

Beetje spammen naar forumleden.... nu al richting 15 deelnemers!
Just do it, enjoy!

User avatar
Transistor Rhythm
Rank 5
Rank 5
Posts: 302
Joined: Monday 10 March 2008, 9:46
Location: Eindhoven, The Netherlands

Post by Transistor Rhythm » Monday 15 February 2010, 14:42

Mr. Marketing 8)

Janwillem
Rank 0
Rank 0
Posts: 4
Joined: Thursday 28 January 2010, 14:13
Location: Leiden, Netherlands

Post by Janwillem » Monday 15 February 2010, 14:51

Zondag de 28ste ben ik er niet bij. Ik had er graag bij geweest. Ik ben dan op de pistes van het Zillertal een week lang mijn rotatie aan het oefenen. Ik ben de regeltjes al in mijn hoofd aan het stampen: Go down, turn your shoulder, PUSH! En dat in frenglish natuurlijk.

In ieder geval veel plezier allemaal!

User avatar
NTwoO
Rank 3
Rank 3
Posts: 45
Joined: Thursday 21 January 2010, 22:52
Location: Breukelen, Netherlands

Post by NTwoO » Monday 15 February 2010, 15:36

Janwillem wrote:...Ik had er graag bij geweest. Ik ben dan op de pistes van het Zillertal een week lang
Je tegenzin om naar Zillertal te gaan is heel duidelijk :lol: Geniet maar van Echte sneeuw!

User avatar
Transistor Rhythm
Rank 5
Rank 5
Posts: 302
Joined: Monday 10 March 2008, 9:46
Location: Eindhoven, The Netherlands

Post by Transistor Rhythm » Monday 15 February 2010, 15:52

Hebben we nog iemand die zich opwerpt als filmer? Of in ieder geval iemand die iets meeneemt waardoor we van iedereen een of twee runs kunnen opnemen? Maakt mij niet uit als ik een tijdje ongeveer bij het hutje moet gaan staan om wat mensen te filmen maar een camera heb ik niet.....en het is wel heel leerzaam om jezelf terug te zien!

JCvanDoorn
Rank 1
Rank 1
Posts: 6
Joined: Saturday 10 March 2007, 20:20
Location: The Netherlands

Post by JCvanDoorn » Monday 15 February 2010, 16:04

Hé, dit is leuk zeg! Jammer dat ik deze zondag niet kan, maar als jullie het nog eens gaan doen, zal ik zeker proberen erbij te zijn. Dan neem ik mijn Swoard mee en kunnen we een hoop plezier hebben.

Ik heb overigens ook nog een beschadigde Swoard 175H (zijkant is open gesprongen en er is wat vocht in gekomen). Daarop zouden andere eventueel kunnen proberen wat een Swoard kan/doet.

Dit keer ben ik er dus niet bij, maar ik zet deze sessie gelijk in mijn watch-list :) Lijkt me heel leuk om eindelijk eens wat Nederlandse en Vlaamse Swoarders te ontmoeten!

User avatar
Transistor Rhythm
Rank 5
Rank 5
Posts: 302
Joined: Monday 10 March 2008, 9:46
Location: Eindhoven, The Netherlands

Post by Transistor Rhythm » Monday 15 February 2010, 16:16

Volgens mij is het al min of meer verzet naar de zondag de week er op, dus de 28ste. Ik ga trouwens een reparatiekit voor een beschadigde Swoard van mij komen, als de beschadiging aan jouw Swoard ook een delaminatie betreft zou die eventueel ook te fixen kunnen zijn daar mee. Maar dat vocht klinkt niet zo goed, is het hout dan ook zacht geworden?

gTa
Rank 3
Rank 3
Posts: 30
Joined: Thursday 3 December 2009, 1:25
Location: Belgium

Post by gTa » Monday 15 February 2010, 17:18

Merci voor de PM :D

Heb wel interesse, alleen vraag ik me af ... valt er daar een beetje te carven? Ik ben er één keer geweest, een paar jaar terug, en toen was dat precies witte candijsuiker op de grond. :? Lijkt me sterk dat je daar een beetje in kan gaan pushen, of heb ik 't verkeerd?



Edit : outch, denk er net aan, die zondag zit ik met wat gozers op 't circuit van Ecuyers in Frankrijk, beetje rubber slijten. Zal voor een andere keer zijn...

Have fun!
09/10 Swoard ExtremeCarver 175M #0495
08/09 F2 Speedster RS Equipe 183
10/11 Dupraz D1+ 6'

User avatar
NTwoO
Rank 3
Rank 3
Posts: 45
Joined: Thursday 21 January 2010, 22:52
Location: Breukelen, Netherlands

Post by NTwoO » Monday 15 February 2010, 17:18

Carpool opties? Wie kom uit welke hoek? Zo te lezen is Woerden wel een "hot spot".

User avatar
NTwoO
Rank 3
Rank 3
Posts: 45
Joined: Thursday 21 January 2010, 22:52
Location: Breukelen, Netherlands

Post by NTwoO » Monday 15 February 2010, 17:27

gTa wrote:Edit : outch, denk er net aan, die zondag zit ik met wat gozers op 't circuit van Ecuyers in Frankrijk, beetje rubber slijten. Zal voor een andere keer zijn...
OT: Wat voor rubber oventje heb jij eigenlijk?

User avatar
Roelh
Rank 4
Rank 4
Posts: 63
Joined: Thursday 28 February 2008, 7:40
Location: The Netherlands
Contact:

Post by Roelh » Monday 15 February 2010, 17:30

Ik verwacht dat er dan nog wel een plekkie vrij is vanuit Woerden. We houden nog wel even carpool contact.
Just do it, enjoy!

GrimReaper
Rank 3
Rank 3
Posts: 30
Joined: Thursday 25 April 2002, 17:28
Location: Netherlands

Post by GrimReaper » Monday 15 February 2010, 19:53

Ik zit in zwitserland, dus ben er "helaas" niet bij :twisted:

JCvanDoorn
Rank 1
Rank 1
Posts: 6
Joined: Saturday 10 March 2007, 20:20
Location: The Netherlands

Post by JCvanDoorn » Monday 15 February 2010, 21:19

Transistor Rhythm wrote:Volgens mij is het al min of meer verzet naar de zondag de week er op, dus de 28ste. Ik ga trouwens een reparatiekit voor een beschadigde Swoard van mij komen, als de beschadiging aan jouw Swoard ook een delaminatie betreft zou die eventueel ook te fixen kunnen zijn daar mee. Maar dat vocht klinkt niet zo goed, is het hout dan ook zacht geworden?
De 28e ga ik zelf al naar de sneeuw toe, dus dat gaat voor mij 'helaas' ook niet lukken.

User avatar
NTwoO
Rank 3
Rank 3
Posts: 45
Joined: Thursday 21 January 2010, 22:52
Location: Breukelen, Netherlands

Post by NTwoO » Monday 15 February 2010, 21:33

Zo, de droevigheid straalt echt van jullie mailtjes af! Wat een zielig verhaal. Onze innige simpatie!

(Geniet er van!)

User avatar
Transistor Rhythm
Rank 5
Rank 5
Posts: 302
Joined: Monday 10 March 2008, 9:46
Location: Eindhoven, The Netherlands

Post by Transistor Rhythm » Tuesday 16 February 2010, 8:52

gTa wrote:valt er daar een beetje te carven? Ik ben er één keer geweest, een paar jaar terug, en toen was dat precies witte candijsuiker op de grond. :? Lijkt me sterk dat je daar een beetje in kan gaan pushen, of heb ik 't verkeerd?
Nou de sneeuw is bijna fantastisch te noemen als je maar op tijd komt. Als ik in de Alpen sta en het ligt er 's ochtends zo bij heb ik een goede dag.

Locked