WTB :I BUY BURTON FACTORY PRIME GRAPHITE 167
Moderators: fivat, rilliet, tali, Arnaud, nils, joemzl, Petr, Silber, Alex
WTB :I BUY BURTON FACTORY PRIME GRAPHITE 167
only in good conditions.

Alla spasmodica ricerca di una "POTON OSSIGENO"..... per ora solo Burton FP 173 - Virus BD 175 - Burton Speed 178 -
vado sempre in skidding sul ripido e scendo per primo per non essere ripreso...
In questi giorni ne ho vista una sulla baia teutonica, un 173.....pero' è un modello un po' particolare largo solo 18 e quindi non è indicato per Ec....
Io ci ho comunque messo un offertina .....giusto per completare la mia collezione ......in ogni caso la sconsiglio a chi è indirizzato all'Ec.

Io ci ho comunque messo un offertina .....giusto per completare la mia collezione ......in ogni caso la sconsiglio a chi è indirizzato all'Ec.
Alla spasmodica ricerca di una "POTON OSSIGENO"..... per ora solo Burton FP 173 - Virus BD 175 - Burton Speed 178 -
Hello,
I have a Burton Factory 167 (yellow model with red bottom), in perfect condition (I just bought it but it must have been ridden not more than 4 or 5 times !). I can sell it since I have (many) other boards.
I just have to check whether it is Graphite edition or not.. what difference ? What is special, how can I check it ?
Can send pictures if interested.
Have a good day
I have a Burton Factory 167 (yellow model with red bottom), in perfect condition (I just bought it but it must have been ridden not more than 4 or 5 times !). I can sell it since I have (many) other boards.
I just have to check whether it is Graphite edition or not.. what difference ? What is special, how can I check it ?
Can send pictures if interested.
Have a good day
EC 168M g4, Burton Ultra Prime 62 et 64, Coil 65
Burton Race 3D
Raichle 125, 225, AF600
Burton Race 3D
Raichle 125, 225, AF600
Is not in grapithe but
I am interested, send me the price ,a picture and the other sizes of the board (widht in the centre)
I am interested, send me the price ,a picture and the other sizes of the board (widht in the centre)